Elämää laatikoissa

 Hei vaan kaikille :) Meidän elämä tällä hetkellä on hieman hektistä :) Tässä muutama kuva siitä miltä meillä  näyttää tällä hetkellä. Laatikoita on lattiasta kattoon! Mutta mustelmia on useampia kuin laatikoita. Auts! Mun jalat on ihan muussina ja mustelmilla kun täällä römyää ja hakkaa jalkansa laatikoiden kulmiin. Joten tervetuloa vaan kaikki lapset meidän erittäin turvalliseen ympäristöön! Meidän muutosta on tullut yleinen naurunaihe ystävien (myös äitini) kesken. On pakko myöntää, että olen muuttanut muutaman kerran tässä vuosien aikana. muutaman. En viitsi laskea tai luetella kaikkia niitä muuttoja, sillä yritän suuntaa blogini kuviin ja vähään tekstiin, enkä kokonaiseen kirjaan joka poustauksella. Aina kun tulee puhetta pakkaamisesta kuulee kommentteja, jotakin tähän suuntaan: "luulisi pakkaamisen sujuvan, onhan sitä harjoiteltu!" tai, "voisit perustaa oman "pakkausfirman." Kun olen selannut mainoksia ja tarttunut asuntolehteen minulle on sanottu, "ÄLÄ SINÄ EDES KOSKE SIIHEN LEHTEEN!" Okei, mä tajuun. Olen muuttanut useasti, mutta eiköhän se ole ihan oma valintani. Heh heh! Tai siis, SE ON OMA VALINTANI :) Jos löytyy aina kivempi ja sopivampi asunto niin miksi ei?

Lauantaina aloitamme laatikoiden siirtämisen uuteen kotiin. Minulla on oma strategiani :) Muutto sujuu mukavasti kun saa pikkuhiljaa purattua laatikoita uudessa kodissa. Totaalisen kaaoksen pystyy välttää :) USKOKAA :) Ja se on SUPER ihanaa kun pääsee sisustamaan kokonaisen asunnon alusta asti :) aaaah! En malta odottaa! Päivin ja öin olemme miettineet ja keskustelleet siitä minkälainen takkahuoneesta tulee ja miten sisustamme tv-huoneen. Intoa kyllä löytyy :) Mahtavaa loppu viikkoa kaikille <3

Kommentit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit